"En bra lärare är engagerad, kunnig och lyhörd, delar med sig av sina egna erfarenheter och vågar bjuda på sig själv. Tycker lärarna är en underskattad yrkesgrupp. Borde lyfta fram dem som samhällets hjältar och stöttepelare. Men som i alla yrken skiftar dem i kvalitet och engagemang. Och det kan ju ofta vara ett problem. Trodde ett tag att jag skulle bli lärare faktiskt. Jag får mitt lystmäte tillfredsställt genom en del föreläsningar och workshops istället. Bland annat på Berghs School of Communication som du säkert känner till." 
 
Henrik von Sydow är en otroligt spännande kille som är regissör, ett fantastiska och spännande jobb. Han är director på bland annat Meter Film & Television, The Producers, AB rekordfilm och producer på SVT. Det var en spännande syn att få se honom jobba. Det var energi, kreavitet och envishet. Allt skulle bli perfekt, vilket det också blev. Jag förundras själv hur man lyckas fånga en situation så bra på film. När jag ska fånga en uuuur god maträtt på instagram förvandlas den till en sophög på bild. Därför är det riktigt imponerande med personer som Henrik lyckas fånga allt så bra på film. Tidigare i livet studerande han på Brown University. 

Kommentera

Publiceras ej